EN HU

Gyakori kérdések

Hova szállít az IL Treno és milyen feltételekkel? 

Nyitva tartási időnk: 10 - 22.00 óráig, mindennap.
Rendelésfelvételi számunk: 06 1 8-14-14-14
Minimális rendelési érték: 1.100 Ft.
Csomagolási és szállítási díj 190Ft.
Áraink az Áfá-t tartalmazzák.
A főételek ára nem tartalmazza a köretek árát!

Szállítási körzeteink: I.,II*. V., VI, VII., VIII., IX., X**., XI., XII., XIII., XIV., XIX., XX., XXII. kerületek II* kerület a Völgy utcáig** Könyves Kálmán Körút, Köbányai út,Körösi Csoma Sándor út,Maglódi út illetve Felsőcsatári út közötti terület.
Budaörs, Törökbálint és a XII.kerület Edvi Illés utca feletti területre 300 Ft szállítási felárat számítunk fel, házhoz szállításnál.

 

Bankkártyával is fizethetek ?

Igen. Online és a futárnál is fizethet bankkártyával. 
Online vásárlás esetén a fizetési mód megadásakor kell kiválasztani a hitelkártyás fizetést.
Telefonos rendelés esetében jelezze kártyás fizetési szándékát. futár, egy mobil kártya- terminált visz magával, és így a helyszínen történik a tényleges tranzakció.

 

Milyen kártyatípusokkal fizethetek ?

• MasterCard
• Visa 
• American Express 
• Electron 
• Maestro

OTP, MKB SZÉP kártyákat is elfogadunk.

 

Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek ?

A felhasználónév és a jelszó megadásánál az „Elfelejtett jelszó” gombot kell keresni ! Kattints a gombra, add meg az e-mail címed, amivel regisztráltál hozzánk, így automatikusan kiküldjük neked az adatokat.

 

Mennyi a szállítási idő?

A pillanatnyi szállítási időt, a rendelés elküldésekor láthatod az utolsó ablakon. A szállítási időt befolyásolhatja a pillanatnyi közlekedési, időjárási helyzet. Fontos tudni, hogy nem dolgozunk készételekkel, és pizzáinkat is kézműves technológiával készítjük frissen. A pillanatnyi rendelésszám ezért lassíthatja a kiszállítást.

 

Hol érdeklődhetek, a rendelésemmel kapcsolatban ?

A 06 1 8-14-14-14-es számon a kerület megadásával közvetlenül felveheted a kapcsolatot a rendelésedet készítő étteremmel. Ügyfélszolgálati számunk, munkanapokon 11-21 óráig fogadja hívásod. Tel: 06 20 9 537-261 Ne felejtsd el, hogy az ügyfélszolgálaton keresztül feltett konkrét kérdésekkel, meg kell várnod amíg ügyfélszolgálati munkatársunk, tájékozódik az étteremnél. A közvetlenül az étteremnek feltett kérdésnél, gyorsabb válasz várható.

 

Panaszom, észrevételem lenne, hol tehetem meg ?

Ügyfélszolgálat +36/20-9537-261 Munkanapokon 11-21 óráig
Észrevétel, vagy azonnali intézkedést NEM igénylő bejelentés: info@iltreno.hu

 

Telefonon nem rendelhetek ?

Természetesen, telefonos rendeléseket is fogadunk:
Rendelésfelvételi szám: 06 1 8 14-14-14
Ez egy vezetékes szám, ahol egy Call Center menüjével kapcsoltathatjuk a kívánt kerületet.
Ha például a VIII. kerületbe rendelsz, akkor a bejelentkező szöveg elhangzása után, üsd be a „0” és a „8”.- as számot. Az automata azonnal kapcsolja a legközelebbi üzletünket.

 

Milyen étkezési jeggyel fizethetek ?

Az alábbi, meleg étel utalványokat fogadjuk el:
(Sodexo Pass, Erzsébet utalvány.) Az étkezési jegyből készpénz nem adható vissza.

SZÉP kártyák minden fajtája, vendéglátós zsebbel.

Fontos:
A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg, ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.

 

Kérhetek utólag Áfa-s számlát a rendelésről ?

Nem. Kérjük, hogy Áfa-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezd, mert utólag Áfa-s számlát nem áll módunkban kiállítani.

 

Miért nem kaptam, visszaigazoló levelet a rendelésemről ?

Ha valótlanul adtad meg a szállítási címben szereplő email címet, vagy az email postafiókkal ideiglenesen probléma fordul elő, akkor elképzelhető, hogy a rendelés visszaigazolást sem kapod meg. Sajnos a webes alapú postafiókok esetében a szolgáltatók túlterheltségének függvényében a kézbesítés pár másodperctől akár órákig is terjedhet. Normál levelezésnél ez nem tűnik fel, de ebben az esetben, azonnal látszik az esetleges csúszás.

 

Mi az a promóciós kód?

A promóciós kód egy egyedi kedvezményre vagy akciós ajánlatra, illetve termékre jogosító számsor. A rendelői kosár alatti mezőbe bevitt kód beváltásával, a kódhoz rendelt kedvezményes terméket a rendszer berakja a kosárba.

Promóciós kód beváltása: nagyobb méretet kattintson a képre

A kedvezmény csak online az www.iltreno.hu oldalon beválható. 
Ha mobil eszközről rendel és fel szeretné használni a kupont, kérjük használja a desktop verziót mobilján.

1. Válasza ki a megrendelni kívánt ételeket.
2. A rendelés utolsó lépéseként írja be a kódot a 'Promóciós kód' mezőbe 
         majd nyomja meg a beváltom gombot.

A kedvezmény nem érvényesíthető Zamatbank termékekre és italokra, valamint más akciókkal nem vonható össze.

 

Mi az a Zamatbank?

Rendelésed minden 1000 Ft-ja után, egy virtuális tallért írunk jóvá, személyes Zamatbank számládon. Az oldalra történő belépésed után, a Zamatbank rendszer automatikusan felajánlja a pontszámaidnak megfelelő ajándékokat. A különböző Zamatbank kedvezmények más-más pont, illetve forint összegért érhetőek el. A pontok száma mellett a fizetendő kedvezményes árat is feltünteti az oldal. Rendelésenként egy termék választható, melyet a megrendelt étellel szállítunk ki.

 

Allergének

Allergén táblázatunkat a szövegre kattintva töltheti le.

 

 

vissza a címoldalra