Nyitva tartási időnk: 10.00 - 22.00 óráig, mindennap.
Legkorábbi kiszállítás: 10.45
Rendelésfelvételi számunk: 06 1 8-14-14-14
Minimális rendelési érték: 2.500 Ft (szállítási költség nélkül).
Csomagolási és szállítási díj: 550Ft
Áraink az Áfá-t tartalmazzák.
Szállítási körzeteink: I.,II*. V., VI, VII., VIII., IX., X**., XI., XII., XIII., XIV*., XIX., XX., XXII. kerületek II* kerület a Völgy utcáig** Könyves Kálmán Körút, Köbányai út,Körösi Csoma Sándor út,Maglódi út illetve Felsőcsatári út közötti terület.
XIV* csak a következő irányitószámokat szállítjuk: 1141,1144,1148
Igen. Online és a futárnál is fizethet bankkártyával.
Online vásárlás esetén a fizetési mód megadásakor kell kiválasztani a hitelkártyás fizetést.
Telefonos rendelés esetében jelezze kártyás fizetési szándékát. futár, egy mobil kártya- terminált visz magával, és így a helyszínen történik a tényleges tranzakció.
• MasterCard
• Visa
• Electron
• Maestro
OTP, KH, MKB SZÉP kártyákat is elfogadunk.
A felhasználónév és a jelszó megadásánál az „Elfelejtett jelszó” gombot kell keresni ! Kattints a gombra, add meg az e-mail címed, amivel regisztráltál hozzánk, így automatikusan kiküldjük neked az adatokat.
A pillanatnyi szállítási időt, bejelentkezés után rögtön láthatod a jobb felső sarokban. A szállítási időt befolyásolhatja a pillanatnyi közlekedési, időjárási helyzet. Fontos tudni, hogy nem dolgozunk készételekkel, és pizzáinkat is kézműves technológiával készítjük frissen. A pillanatnyi rendelésszám ezért lassíthatja a kiszállítást.
A 06 1 8-14-14-14-es számon a kerület megadásával közvetlenül felveheted a kapcsolatot a rendelésedet készítő étteremmel. Ügyfélszolgálati számunk, munkanapokon 11-21 óráig fogadja hívásod. Tel: 06 20 9 537-261 Ne felejtsd el, hogy az ügyfélszolgálaton keresztül feltett konkrét kérdésekkel, meg kell várnod amíg ügyfélszolgálati munkatársunk, tájékozódik az étteremnél. A közvetlenül az étteremnek feltett kérdésnél, gyorsabb válasz várható.
Ügyfélszolgálat +36/20-9537-261 Munkanapokon 11-21 óráig
Észrevétel, vagy azonnali intézkedést NEM igénylő bejelentés: info@iltreno.hu
Természetesen, telefonos rendeléseket is fogadunk:
Rendelésfelvételi szám: 06 1 8 14-14-14
A telefonos rendeléshez szükségünk lesz az irányítószámodra, amit be kell pöttyögni a telefonod billentyűzetén.
Kérhetek utólag Áfa-s számlát a rendelésről ?
Nem. Kérjük, hogy Áfa-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezd, mert utólag Áfa-s számlát nem áll módunkban kiállítani.
Ha valótlanul adtad meg a szállítási címben szereplő email címet, vagy az email postafiókkal ideiglenesen probléma fordul elő, akkor elképzelhető, hogy a rendelés visszaigazolást sem kapod meg. Sajnos a webes alapú postafiókok esetében a szolgáltatók túlterheltségének függvényében a kézbesítés pár másodperctől akár órákig is terjedhet. Normál levelezésnél ez nem tűnik fel, de ebben az esetben, azonnal látszik az esetleges csúszás.
A promóciós kód egy egyedi kedvezményre vagy akciós ajánlatra, illetve termékre jogosító számsor. A rendelői kosár alatti mezőbe bevitt kód beváltásával, a kódhoz rendelt kedvezményes terméket a rendszer berakja a kosárba.
A kedvezmény csak online az www.iltreno.hu oldalon beválható.
Ha mobil eszközről rendel és fel szeretné használni a kupont, kérjük használja a desktop verziót mobilján.
1. Válasza ki a megrendelni kívánt ételeket.
2. A rendelés utolsó lépéseként írja be a kódot a 'Promóciós kód' mezőbe
majd nyomja meg a beváltom gombot.
A kedvezmény nem érvényesíthető Zamatbank termékekre és italokra, valamint más akciókkal nem vonható össze.
Rendelésed minden 1000 Ft-ja után, egy virtuális tallért írunk jóvá, személyes Zamatbank számládon. Az oldalra történő belépésed után, a Zamatbank rendszer automatikusan felajánlja a pontszámaidnak megfelelő ajándékokat. A különböző Zamatbank kedvezmények más-más pont, illetve forint összegért érhetőek el. A pontok száma mellett a fizetendő kedvezményes árat is feltünteti az oldal. Rendelésenként egy termék választható, melyet a megrendelt étellel szállítunk ki.