EN HU
iltreno.hu
Banner
Banner
1

Gyakori kérdések

Hova szállít az IL Treno és milyen feltételekkel? 

Nyitva tartási időnk: 10 - 22.00 óráig, mindennap.
Rendelésfelvételi számunk: 06 1 8-14-14-14
Minimális rendelési érték: 1.100 Ft
Áraink az Áfá-t, a szállítás illetve a csomagolás díját is tartalmazzák.
A főételek ára nem tartalmazza a köretek árát!
Szállítási körzeteink: I.,II*. V., VI, VII., VIII., IX., X**., XI., XII., XIII., XIV., XIX., XX., XXII. kerületek II* kerület a Völgy utcáig** Könyves Kálmán Körút, Köbányai út,Körösi Csoma Sándor út,Maglódi út illetve Felsőcsatári út közötti terület.
Törökbálint és a XII.kerület Edvi Illés utca feletti területre 300 Ft szállítási felárat számítunk fel, házhoz szállításnál.

Érdi és Diósdi házhoz szállításunk, csak telefonos rendeléseket fogad, valamint Tárnok területére való kiszállítás során 300 Ft-os felárat számolunk fel! Telefonszám: +36/20-2945-822

 

Bankkártyával is fizethetek ?

Igen. Online és a futárnál is fizethet bankkártyával. 
Online vásárlás esetén a fizetési mód megadásakor kell kiválasztani a hitelkártyás fizetést.
Telefonos rendelés esetében jelezze kártyás fizetési szándékát. futár, egy mobil kártya- terminált visz magával, és így a helyszínen történik a tényleges tranzakció.

 

Milyen kártyatípusokkal fizethetek ?

• MasterCard
• Visa 
• American Express 
• Electron 
• Maestro

OTP, MKB SZÉP kártyákat is elfogadunk.

 

Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek ?

A felhasználónév és a jelszó megadásánál az „Elfelejtett jelszó” gombot kell keresni ! Kattints a gombra, add meg az e-mail címed, amivel regisztráltál hozzánk, így automatikusan kiküldjük neked az adatokat.

 

Mennyi a szállítási idő?


A pillanatnyi szállítási időt, a rendelés elküldésekor láthatod az utolsó ablakon. A szállítási időt befolyásolhatja a pillanatnyi közlekedési, időjárási helyzet. Fontos tudni, hogy nem dolgozunk készételekkel, és pizzáinkat is kézműves technológiával készítjük frissen. A pillanatnyi rendelésszám ezért lassíthatja a kiszállítást.

 

Hol érdeklődhetek, a rendelésemmel kapcsolatban ?

A 06 1 8-14-14-14-es számon a kerület megadásával közvetlenül felveheted a kapcsolatot a rendelésedet készítő étteremmel. Ügyfélszolgálati számunk, munkanapokon 11-21 óráig fogadja hívásod. Tel: 06 20 9 537-261 Ne felejtsd el, hogy az ügyfélszolgálaton keresztül feltett konkrét kérdésekkel, meg kell várnod amíg ügyfélszolgálati munkatársunk, tájékozódik az étteremnél. A közvetlenül az étteremnek feltett kérdésnél, gyorsabb válasz várható.

 

Panaszom, észrevételem lenne, hol tehetem meg ?

Ügyfélszolgálat +36/20-9537-261 Munkanapokon 11-21 óráig
Észrevétel, vagy azonnali intézkedést NEM igénylő bejelentés: info@iltreno.hu

 

Telefonon nem rendelhetek ?

Természetesen, telefonos rendeléseket is fogadunk:
Rendelésfelvételi szám: 06 1 8 14-14-14
Ez egy vezetékes szám, ahol egy Call Center menüjével kapcsoltathatjuk a kívánt kerületet.
Ha például a VIII. kerületbe rendelsz, akkor a bejelentkező szöveg elhangzása után, üsd be a „0” és a „8”.- as számot. Az automata azonnal kapcsolja a legközelebbi üzletünket.

 

Milyen étkezési jeggyel fizethetek ?

Az alábbi, meleg étel utalványokat fogadjuk el:
(Sodexo Pass, Ticket Restaurant, Erzsébet utalvány.) Az étkezési jegyből készpénz nem adható vissza.

SZÉP kártyák minden fajtája, vendéglátós zsebbel.

Fontos:
A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 1. sz. melléklete rendelkezik a magánszemélyek adómentes bevételeiről, e melléklet 8.17. pontja pedig a meleg, ill. készétel vásárlására jogosító utalványról. A törvény értelmében az utalványt a munkáltató adhatja munkavállalójának, tehát csak és kizárólag a magánszemély vásárolhat vele saját céljára. Ebből következően sem a saját nevére (egyéni vállalkozó), sem más nevére (cég, egyéb vállalkozás) nem kérhet számlát, mivel az utalvány nem készpénz, hanem adómentes juttatás a munkavállalónak a munkáltatójától. Ellenkező esetben ugyanis az utalvány értéke újra elszámolásra kerülne "költségként" annál a cégnél, akinek a nevére az utalvánnyal történő "fizetéskor" a számlát kérik.

 

Kérhetek utólag Áfa-s számlát a rendelésről ?

Nem. Kérjük, hogy Áfa-s számla igényedet a rendelés leadásakor jelezd, mert utólag Áfa-s számlát nem áll módunkban kiállítani.

 

Miért nem kaptam, visszaigazoló levelet a rendelésemről ?

Ha valótlanul adtad meg a szállítási címben szereplő email címet, vagy az email postafiókkal ideiglenesen probléma fordul elő, akkor elképzelhető, hogy a rendelés visszaigazolást sem kapod meg. Sajnos a webes alapú postafiókok esetében a szolgáltatók túlterheltségének függvényében a kézbesítés pár másodperctől akár órákig is terjedhet. Normál levelezésnél ez nem tűnik fel, de ebben az esetben, azonnal látszik az esetleges csúszás.

 

Mi az a promóciós kód?

A promóciós kód egy egyedi kedvezményre vagy akciós ajánlatra, illetve termékre jogosító számsor. A rendelői kosár alatti mezőbe bevitt kód beváltásával, a kódhoz rendelt kedvezményes terméket a rendszer berakja a kosárba.

Promóciós kód beváltása: nagyobb méretet kattintson a képre

A kedvezmény csak online az www.iltreno.hu oldalon beválható. 
Ha mobil eszközről rendel és fel szeretné használni a kupont, kérjük használja a desktop verziót mobilján.

1. Válasza ki a megrendelni kívánt ételeket.
2. A rendelés utolsó lépéseként írja be a kódot a 'Promóciós kód' mezőbe 
         majd nyomja meg a beváltom gombot.

A kedvezmény nem érvényesíthető Zamatbank termékekre és italokra, valamint más akciókkal nem vonható össze.

 

Mi az a Zamatbank?

Rendelésed minden 1000 Ft-ja után, egy virtuális tallért írunk jóvá, személyes Zamatbank számládon. Az oldalra történő belépésed után, a Zamatbank rendszer automatikusan felajánlja a pontszámaidnak megfelelő ajándékokat. A különböző Zamatbank kedvezmények más-más pont, illetve forint összegért érhetőek el. A pontok száma mellett a fizetendő kedvezményes árat is feltünteti az oldal. Rendelésenként egy termék választható, melyet a megrendelt étellel szállítunk ki.

 

Allergének

Allergén táblázatunkat a szövegre kattintva töltheti le.

 

 

vissza a címoldalra